Daisy är sjuk

Min lilla älskling är sjuk! Jag och syrran har två kaniner ihop och nu har den ena blivit dålig. Jag blev riktigt rädd när jag skulle ge dem mat och Daisy knappt rörde på sig. Men hon äter lite i alla fall och det är ju bra!
Om hon inte blir bättre snart får vi ta henne till veterinären. Ringde och rådfrågade pappa lite nyss och han tyckte vi skulle avvakta tills han kommer hem från jobbet vid 5-tiden.
Daisy som alltid har varit den spralliga av dem! Visst är mina älsklingar gamla, de börjar ju bli till åren, men hon mådde så bra häromdagen! Jag vill tro att det bara är ett virus som spökar.
Jag älskar ju henne precis som jag älskar Alice. Håll tummarna för att hon snart ska bli bättre!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Jag håller tummarna, hoppas hon blir bra snart! "/

2008-03-25 @ 13:43:19
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: Cybéle

Hoppas Daisy tillfrisknar

2008-03-25 @ 16:28:46
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0