Fredagsmys

Nu börjar man komma i fredagsstämning! Efter bastu, mat och nyinköpt snacks.
Ikväll är det ju Let's Dance också, kollade dock inte förra veckan på grund av discot (som förövrigt gick väldigt bra, fick in flera tusen!) men jag hörde att Danny hängde lös. Ajdå, men ska jag vara ärlig tror jag inte han åker denna vecka. Jag skulle nog säga att det blir såhär:

4. Karl-Petter
3. Tony
2. Danny
1. Tina

Men allt kan ju hända...
Ni får ha en trevlig helg! Själv ska jag jag träffa rara Marika imorgon och spela en tennismatch med Johanna, as usual.

Puss på er!

image174

(Syrrans veggo-pizza)

----------------------------------------------------------

Update: Är det bara JAG, eller blir ni också sjukt törstiga av pizza?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Usch tråkigt att Danny åkte ut =/ o ja jag blir med törstig av pizza,den pizzan såg riktigt smarrig ut :)

2008-03-14 @ 23:34:29
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag åt oxå pizza igår :P
vits var det synd att danny åkte ut? :/ Jag kollade dock int på det.

2008-03-15 @ 20:50:49
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0