Glad Påsk

Hejhej, nu har jag nyss vaknat och ätit frukost. Härligt att sova hur länge man vill! Känns som lördag fast det är fredag.
På tal om lördag... måste fundera ut på vad jag ska ha på mig! Har inte den blekaste aning. Men då det är en rockkonsert kanske man borde se lite "rockchic" ut. Har ju min skinnjacka men den kan bli varm... nitbälte? Hm, fortsättning följer!

Ville också passa på att önska en Glad Påsk!
Ät godis i massor nu och ta det lungt. Det ska jag göra!

Puss

image195

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Joohanna ´

ja jag ska svulla massa godis! :D tihi
glaaaaad påååååsk ^^

2008-03-21 @ 13:44:10
URL: http://joyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0