Grusiga ögon och tunga ögonlock (oj, vad hemskt det lät)

Känner mig jättetrött och klockan är bara tolv! Ska nog krypa upp i soffan och se en film nu, imorgon är det shopping som gäller! Som vanligt då haha. Nej men jag ska titta på den där kjolen som inte fanns i min storlek i torsdags, min tennis blev tyvärr inställd fick jag höra. Tråkigt, hade behövt motionen men samtidigt behöver jag min skönhetssömn också! Det ska ju komma från mig som sovit till 11 varje dag hela veckan *skratt*

Puss och go'natt!


image209
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Om du ska shoppa glöm inte att kolla in dem roliga t -shirtarna på Vero Moda :)

2008-03-29 @ 00:06:52
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Bra Blondie ;D Godnatt Sweet Dreams :)

2008-03-29 @ 00:12:11
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0