Hilton - duktig designer

Systarna Hilton älskar kläder, det är ingen hemlighet. Speciellt Nicky är trendmedveten av sig (tittar vi tillbaka kan se vi se att Paris vunnit sämst klädda-titeln) och har nu gjort en egen kollektion som visades på catwalken för några dagar sedan.
Paris var självklart där och hon sa att hon antagligen skulle gråta av lycka för sin systers skull. Sweet.

Nicky säger att kläderna är lite "hästsport möter bondage". Intressant. Vi får önska Nicky lycka till med sitt skapande!

image175
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0