Inte choklad men...

Vilken överraskning jag fick idag! Hade inte räknat med att få ett påskägg i år men mamma plockade ner ett packet ifrån hatthyllan och önskade Glad Påsk. Yes, jag väljer ju hellre kläder i mitt ägg om jag får bestämma  ; )

image205

Och "mitt påskägg" innehöll detta....

image206

En rosa piké med de välkända rutorna. Jag har redan en kofta i samma mönster men jag tycker det är så sött! Tänker "school-chic". Den hade varit så fin med en kort kjol, knästrumpor, flätor, stora solglasögon + högklackade pumps! Åh.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Ja den filmen borde du se den e asrolig..föräldrana e bääst xD hoppas den kommer på TV säger till ;)

Konstigt att det inte kom fram,men ja skriv på d.nu :D

Snygg tröja...(=

2008-03-23 @ 22:59:32
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0