Lördag

Det blev inget shoppat för min del idag. Ingenting. Jag är helt chockad. Man det ka självklart bero på att jag inte hann gå till alla butiker jag ville.
Men kjolen var helt slut i min storlek även på det andra stället, de söta t-shirtarna Cybele tipsade mig om hittade jag aldrig och "kudden" jag skulle köpa till mitt rum var slut i den färgen jag ville ha.

Ni vet förstås vilken kjol från Lindex jag pratar om. Den gråa med rosett för 299, man ser den i deras reklam på tv:n. Helt sjukt att alla storlekar i 36 har försvunnit så snabbt!
Ska kanske tröstshopa imorgon och köpa de färgade bågarna jag ville ha. Om jag hinner, ska hälsa på en vän  tänkte jag och sedan måste jag öva inför mitt intagningsprov som är om TVÅ dagar. Hjälp.

Slänger upp en dagens outfit sen!

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Tråkigt att du inte hitta dem =/

2008-03-29 @ 17:47:09
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0