Måndag eftermiddag

Hej alla glada!

Är nyss hemkommen från skolan och döm till allas förvåning; jag fick ett VG på mitt franska-prov! Otroligt stolt över mig själv och framför allt lättad. Kanske kan jag ändå höja mitt betyg innan sommaren?
Intagningsprovet närmar sig för varje dag som går (logiskt eller hur?) och jag måste snart börja välja min monolog. Brudarna hjälpte mig idag att öva lite. Hm, ja... har ju trots allt 29 dagar på mig.
Ikväll är det att plugga som gäller men kommer såklart uppdatera min blogg och kanske svara på lite mejl and stuff.

Hörs senare,

Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0