Musikal och Zac-älskare - se hit!

Jag älskar musikaler. Verkligen älskar. Men det vet ni nog redan om vid det här laget...
Grease och Footloose såsom nyare musikaler á la Hairspray.

Just Hairspray har jag blivit mycket fäst vid på senare tiden. Ska jag vara ärlig hade jag enorma förväntningar på filmen och blev lite besviken då jag sedan såg den. Men nu när jag har köpt mig soundtracket och spelat igenom den några gånger har jag kommit på att den är jäkligt bra ändå. Jag tror jag är en sådan människa som måste lyssna på en låt flera gånger för att gilla den (dock finns det undantag).

Snyggingen Zac ska tydligen snart vara aktuell i en "ny" musikal. Och nej, jag pratar inte om High School Musical 3 utan en nyinspelning av Footloose. Jag hoppade nästan jämfota av glädje när jag hörde detta. Zac ska ha rollen som Ren tror jag. Eller var det "the bad guy"? Hm... gissar på Ren.

Jag längtar i alla fall!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Hairspray var faktist bra, musiken var helcool!
Jag vann ju soundtracket och jag kan säga precis som du, att man måste lyssna flera ggr innan man fattar att det är bra ändå!
ÅÅH, Zac i Footloose, :D

2008-03-03 @ 18:22:36
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: johanna

den nya footloose verkar superbra :)

2008-12-08 @ 20:54:07
URL: http://scvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0