Natti!

Godnatt vänner! Nu ska jag lägga mig och läsa (om jag orkar). Så skönt att det är lov. Jag ska sova heeela dagen! Eller nej, men till tolv i alla fall ; ) ska ju hinna med att blogga lite också! Dessutom blir jag konstigt nog trött om jag sover hela dagen. Går runt och gäspar hela tiden och det. Ajaj inte bra. Nej förlåt, nu pladdrar jag bara!

Symtom på att jag är trött:

1. Jag babblar
2. Jag sjunger
3. Jag gör konstiga miner

Så nej, se mig inte trött säger jag bara haha!

Puss och kärlek
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Joohanna ´

godnatt! :D

2008-03-24 @ 00:14:17
URL: http://joyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0