nya bilddagboken = bra?

Nu ska jag gå rakt på sak: vad tycker ni om nya bilddagboken?

Jag tycker den gamla var bättre, helt klart. Just nu kan jag inte ens komma in på sidan! Det kommer upp en fel-sida med texten "webbsidan kan inte visas".
Visst är vissa av deras finesser är bra men långt ifrån alla. Nej, ta tillbaka den gamla tack!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Tycker samma sak, visst trevligt att dom gör om, men det är skit alltihop! Inget funkar som man vill ju!

2008-03-20 @ 16:25:13
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: Cybéle

Usch,vad jobbigt det där med bilddagboken har läst att alla blivit irriterade på detta.Men jag hoppas den kommer tillbaka.

2008-03-20 @ 17:12:04
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0