Påskafton med The Poodles

Hej och förlåt för mitt dåliga bloggande! Kom hem klockan 03.00 inatt och var inte så pigg då. Önskar att jag kunde mobilblogga, testade lite igår men det funkade la sådär ; )

Hur var kvällen då?
Skitkul!
Min kusin hämtade oss vid 16.30 och körde oss till klubben för att vi skulle hjälpa till innan insläppet. En stund senare anlände grabbarna och Kicken kom fram med öppna armar och frågade vem som ville hångla först. Det blev jag. Haha.
Sedan följde en lång väntan. Pudlarna var på hotellet och fräschade upp sig efter den långa resan (dom hade varit i Uddevalla och Göteborg samma dag) och jag hängde i deras loge (som förövrigt var pytteliten).
Snackade en del med de andra musikerna och alla var supertaggade för kvällen!
Klockan åtta började det strömma in folk och frammåt 22.00-23.00 var hela klubben full av människor som förväntansfullt väntade på att Sanchez skulle öppna scenen. De bjöd på en bra show och folket var inte sena att rocka med.
När klockan var tolv började introt med ylanden och Jakob klev ut i en röd skinndräkt tätt följd av Pontus, Kicken och Pontus.
Jag stod längst fram med syrran och pappas fulla jobbarkompis. Hon var verkligen packad och ville inte sluta klänga på oss.
Det slutade med att den snälle vakten lät oss stå framför kravaljsteketet under hela spelningen. Haha, vilken upplevelse! Jag var tvungen att ducka när Jakob sträckte ut händerna för att nudda folkhavet.
Jakob tackade faktiskt oss på scenen, så sött
Pappas jobbarkompis började vråla när Jakob nämnde oss och bara:
"JA! Madeleine och Isabella. Jag känner dem! Hör ni tjejer? VA ROLIGT VA!"
Jag hade verkligen lust att sjunka genom jorden då. Snälla Louise, var lite tyst.

Sedan blev det efterfest! Nej skoja. Kicken skämtade om att vi skulle supa men mamma och pappa som höll ett vakande öga sa bestämt nej. Ska jag vara ärlig hade jag ändå inte druckit även om jag fått. Jag tittade på de fulla människorna igår och tänkte "såhär vill jag inte bli". Okej för en klunk eller två men inte mer.

Pappa och mamma satte sig sedan och diskuterade ekonomi med Kicken och jag och syrran satt på scenkanten tills vakterna slängde ut oss och artisterna.
"Klockan är två på natten och vi vill också komma hem"
Jaja. Whatever.
Det blev en otroligt kul påskafton i alla fall! Jag firade den ju med grabbarna, kunde inte bli bättre! De är alltid så kul att träffa dem, så söta och kramgoa.

Nej nu ska jag ta det lungt, mitt huvud känns som det är fullt med bomull.



Ciao babes,
// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Minna

svar: haha det är ju så

2008-03-23 @ 14:54:50
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Cybéle

Coolt att ni känner The Poodles,Hur lärde ni känna dem? :)

2008-03-23 @ 17:09:26
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0