Påskpyssel och sötnosar

Hej! Nu är jag hemkommen från lilla Misan Pisan (ja, Mia med ett annat namn).
Hon höll på att påskpyssla för fullt! Dock gjorde jag inget själv utan tittade bara på. Sen kom hennes systerson Leon på besök. Han är ju så gullig! Precis lärt sig att krypa.
Mia och jag ska på Cheerleading imorgon har har nu försökt luska fram vilken tid (något som tränaren glömde säga) men de svarar varken på telefon eller mejl. Ajdå, vi får hoppas att det blir av i alla fall!

Nu måste jag plugga annars blir det betygs-varning,

Puss!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0