Plugg och Andra Avenyn

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och det är dags för skola imorgon igen. Caroline var här och pluggade tillsammans med mig på våran redovisning vi ska ha imorgon.

Ska nog sticka upp nu, plugga lite mer och bänka mig för Andra Avenyn. Det slutade ju så spännande förra gången!
Pappa ska nog vara med i kvällens avsnitt... eller i avsnittet imorn eller på tisdag kanske. Det återstår att se!

Nu skriker och gapar männen det är uppe. Det är match på tv och deras lag har gjort mål. Tycker mest dom är pinsamma när dom håller på, förvånar mig inte om dom står och kramar varandra på soffbordet just nu.

"Är hon tråkig eller?" Ja jag vet, jag har haft ont om roliga inlägg idag men det kommer imorn!
Puss på er

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0