Problematisk blogg

Hej och förlåt för mitt dåliga bloggande idag. Lämnade över bloggen till Johanna en stund för att hon skulle hjälpa mig att sätta ditt min cocoo-banner. Tack för hjälpen! Det verkade ha funkat bra? Dock är rutan lite för stor men det låtsas vi inte om tjejer ; )
Själv ser min layout mycket underlig ut just nu men tydligen är det bara min data.

Hur som helst, jag är glad att kunna inleda detta sammarbete med cocoo.se. Älskar sjäv deras produkter och vill ni besöka deras hemsida är det bara att klicka på rutan vid sidan om så kommer ni direkt dit!

image206

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0