Shopping på schemat

Imorgon har jag studiedag och ska då in till stan med Johanna och shoppa. Hade velat ha lite sovmorgon men vi ska redan dit vid 12-tiden!! Fy, det är ju nästan "natt" haha. Okej inte riktigt men ni fattar säkert...
Men det blir i alla fall många timmar strosande vilket ska bli härligt! Är lite shoppingsugen (som alltid) och funderar på att köpa ett fint linne jag sett på Gina, kanske en snygg body och ja, vad man än hittar!

(Om pengarna räcker... *gulp*)

Ska snart lägga mig så jag är utvilad för imorgon,

Puss!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josiee

sov så gott!

2008-03-10 @ 23:33:07
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Sara

de har snygga bodies på gina!

2008-03-11 @ 12:16:26
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0