Sms

Sms mellan mig och Caroline under gårdagen:

M: Hej, Carro! Vad gör du? Jag är på nattklubb hehe :-)
C: Jag kollar på tv :-). Vart då?
M: På Sands Bar & Grill.
C: Okej vad gör du där?
M: Jag ska se Poodles.
C: Okej kul?
M: Lite långtråkigt emellanåt bara :-P de börjar inte spela förens vid 11
C: Vaa!! :-o
M: Hehe mm x) och det är bara förbandet, Poodles spela vid 12
C: Okej vilken tid kommer du hem?
M: Hm.... klockan 3 kanske.
C: omg :-o
M: Hehe.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anjélica

Sv: Du sa du skulle hjälpa till på en spelning, Hur gick det=)? Var spelade ni?

2008-03-23 @ 15:23:19
URL: http://anjelicab.blogg.se
Postat av: Anjélica

Sv:
Skojj att få hjälpa till ändå. Vad var det för musik?
Jo fulla människor känner jag till:P Det var fest i lägenheten ovanför oss där jag var, och det var frukansärd KAOS på natten=)

2008-03-23 @ 15:34:04
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0