Snöig måndag

Hej, hoppas allt är bra med alla!

Usch, själv mår jag lite sådär. Yr och trött och snön reser sig tjock där ute. Men ibland kan det faktiskt vara riktigt mysigt med snö. Tänk att sitta hemma under en mysig filt med en kopp varm choklad och titta ut på snön. Mm... lockande! Men jag är lat och orkar inte värma en kopp.

Men var sjutton tog våren vägen? April-väder, minst sagt!

Nu ska jag läsa lite tidningar i min mysiga säng som kallar på mig! Måste bli bättre på att ta hand om mig själv. Jag vill:

* raka mig och sedan smörja in mig med fet kroppslotion
* noppa ögonbrynen
* ta bort nagellacket och smörja in med olja
* peela
* ansiktsmask
* klippa tånaglarna, smörja in och måla (japp, pedikyr är lovely)

sen vill jag ha massage. ååååh vad jag vill ha massage! Topp på min önskelista just nu är en spa-weekend. Tänk va härligt! Och bada bubbelpool... mm. Me like.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Det snöar här också :( Vart är våren?!
Åh, Spa-helg, va underbart det lät :D

2008-03-17 @ 19:16:51
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0