Söndag = plugg

Helgerna går alltid för snabbt! Nu är det redan söndag och skola imorgon. Usch, känner inte direkt för att gå upp tidigt och bege mig till långa lektioner med tråkiga ämnen.
Men måndagarna är rätt okej faktiskt, däremot tar torsdagarna slut på mig!

Men nu är det söndag och måste alltså plugga idag. Har
* musik-arbete
* NO-arbete
* SO-inlämning
* Matte

på schemat.
Dock ska jag på teaterföreställning idag så jag tar en liten paus vid 6-tiden. Fick fribiljetter av min teaterlärare så ja, varför inte utnyttja dem?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0