Stressigt schema

Hej! Förlåt för min dåligt uppdatera blogg, brukar ju vanligtsvis posta flera inlägg om dagen men ni får tyvärr nöja er med ett idag. Har verkligen haft fullt upp hela kvällen med fiol, teater, telefonsamtal, middag och tv-tittande. Det blev dåligt bloggat igår också på grund av att jag kom hem så sent från min shoppingrunda. Såg ni grejerna föressten? Bra va. Det var sådana saker som jag var bara "tvungen" att ha.
Lovar att det blir mer bloggat imorgon!

Ha en fin kväll,

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0