Tv-kväll

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg men har inget roligt att blogga om. Precis tittat klart på Andra Avenyn och småtittar nu på Parlamentet. Den "nya" killen är lite trist tycker jag...
På tal om AA så fick jag reda på att de klippt bort pappa ur serien! HANS STORA SCEN. Dålig stil va? Men men, han ska dit snart igen men kan tyvärr inte följa med då. Har mitt intagningsprov samma dag, ajdå.

Nu ska jag återgå till tv:n och kanske sätta på en film. Wallander kommer på tv:n men den har jag ju sett. Kanske blir någon romantisk komedi - om jag får bestämma (inte så troligt med andra ord).

Ciao
// M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Sweet 16´s blogg

Godnatt, sov så gott :)

2008-03-24 @ 23:36:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Joohanna ´

ja såg me på wallander :)

2008-03-25 @ 12:13:07
URL: http://joyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0