Tv4:s nya "dragplåster"

"la la la poison... mhm you're poison...na na" reklamen sätter sig på hjärnan! Vet ni vilken jag talar om?

Såklart, Körslaget!

Tycker det låter lite töntigt på namnet, som en slags idrottsgren för körer i bästa Gospel-anda. Åtminstone är det min vision i skallen.
Även artisterna som deltar känns lite B. Nej, misstolka mig inte visst finns det pärlor som Linda Bentzing men de andra har man ju inte hört något med på evigheter! Brolle Jr till exempel, Siw och what's-their-names.
Agnes känns också lite kall men tydligen jobbar hon på en ny skiva och dessutom var hon ju med i MQ:s julkampamnj och hånglade med Måns. DET är ju inte så kallt, vtärtom. Skulle gärna smaka på Zelmerlöws läppar men han har ju en ny flamma, Marie Serneholt.

Läste om dem i Klick idag, de talade ut om sitt förhållande. Båda verkar vara lyckliga och kära så det är bara att önska dem lycka till! Alla behöver vi kärlek.

image213

Vem hejar ni på? Själv hejar jag på Cans. Power to metal! Hehe nädå, men det är syrrans idol så klart man får stötta!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0