Vann rätt låt? Frågan ställs varje år...

Nu har jag vaknat och klätt på mig. Sitter nu vid datan och har lite lätt ångest (som jag jämt får på söndagarna). Det beror på
1. Jag har massor med läxor som måste göras idag och
2. jag åt på tok för mycket godis igår och lever nu som ett hälsofreak, precis som varje söndag.

Ja, det blev mycket snacks till Melodifestivalen igår. Men vann rätt låt? Frågan är på allas läppar. Jag förstod att Charlotte skulle vinna redan innan men hoppades hellre på Sanna Nielsens låt. Charlotte var juryns favorit men svenska folkets favorit var Sanna. Borde inte vi ha utslagsrösten tycker man då? Nej, för våra poäng räckte inte med det stora försprånget fröken Perelli hade.
Men visst, det är en typisk schlager-låt och hon är erfaren då hon vunnit Europa-finalen tidigare. Men det hade Carola också...

Röstade dock på BWO. Jag tror, för att vi ska vinna, att vi måste ha en speciell låt. Charlotte Perellis är INTE det, medan både BWO och Rongedal låtar är det. Men, det finns inte så mycket vi kan göra åt det! Låt oss bara hålla tummarna för Charlotte nu och hoppas att det går vägen ändå.

Jag kommer sakna från Mello....

Kristian Luuk. Foto: Karolina Jonason/SVT

Kristian Luuk

Så även Björn Gustafsson Foto: Karolina Jonason/SVT

Björn

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Heja på BWO jag,deras låt e bra.Som sagt hoppas det går bra för Sverige på ESC:)

2008-03-16 @ 15:06:40
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0