Vi ska ooa hela natten, ooa hela dan och skrämma slag på halva stan

Whoohoo, man ska inte svära men jävlar vilken kväll! När jag kom till discot var det redan kö in, så jag smet in och mötte upp med kompisarna. Förberedde och käkade lite ifrån Bengans kycklingsallad innan insläppet började.
Vi hade alla fått bestämda platser och min var kiosken.
Ja, så jag satt alltså där med Evylina, Niklas, Andreas och Anders ett tag. Drack lite ur Nickes cola och tog betalt av alla ungar.

Men SÅKLART kunde jag inte hålla mig utan sprang upp på dansgolvet och försökte få alla att dansa.  Det var sjukt kul och svettigt! Vi dansade som galningar där ute och jag kan lungt säga att mitt hår efter allt dansade sett bättre dagar...

För er som är nyfikna vad jag tillslut valde för kläder kan jag berätta att jag tog:

* Vitt linne
* Höga svarta shorts
* vita strumpbyxor
* högklackat
* svart bolero

Håret hade jag utsläppt och min make-up bestod av guldig ögonskugga, guldig eyeliner, mascara och kajal + lite lätt brunpuder.
Assecoarerna var ett guldigt halsband.

image154
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Elina

Shaaaake it, det enda som funkar ;) Låter tooppen :D

2008-03-07 @ 23:51:39
URL: http://eliinag.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Godnatt och sov så sött när du väl ska göra det. =}

2008-03-07 @ 23:54:04
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0