Whohoo, Mello!

Vad tänkte dom på när de satte på en av Lindas dansare en kjol?!
Det såg bara så löjligt ut! Och dessutom var det ju bara den ena av killarna som var tvungen att ha det.

- Killar, nu måste en av er ha kjol när Linda ska uppträda. Vem vill?
- Nej, INTE jag.
- Inte jag heller.
- Aldrig i livet!
- Någon måste ha det så nu får ni dra lott. Tyvärr, bara att bita ihop!


image148


Charlottes mic var läcker! Rosa bling-bling. Såg ni hennes naglar föressten? Lite väl långa för min smak men fräscha. Fast hon kunde ha skippat den där långa "kedjan" som hängde fast i ena naglen.

image149

-----------------------------------------------------------------------------------------

Update: Ja, det var ju faktiskt de här donnorna som gick vidare till Globen! Grattis. Hoppas dem inte gick vidare för deras namn bara...
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Helena

Svar: Ok jag förstår, så resonerar säkert en hel del!

2008-03-01 @ 21:55:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0