Det hänger på håret

Paris Hilton verkar inte kunna bestämma sig hur hon vill ha sitt hår... häromdagen dök hon upp med extensions á la sjöjungfru. Liiiite väl långt va? Det syns verkligen att det är extensions.
"Hårförlängning? JAG? Nej nej..."

Frågan är vad som passar arvtagerskan bäst, kort eller långt hår?

Paris Hilton, Paris Hilton bör nog uppsöka en hårsalong?!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: missbumblebee

Definitivt kort hår. Ha en bra söndag o ta gärna en titt in på min blogg:)

2008-05-11 @ 12:16:31
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt (=

2008-05-11 @ 12:25:39
Postat av: Liuza

Är det sant, va billigt! Jag ska också köpa de, har velat ha såna örghängen jättelänge :)
Vilken snygg header du har!

2008-05-11 @ 15:54:50
URL: http://liuzaa.blogg.se
Postat av: FRIDA

Jag tycker hon ska ha kort. Jättefin blogg du har.

2008-05-11 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0