Föreställning

Hemma igen. Åh jag älskar att spela teater! Men vad nervös jag var. Föreställningen gick ändå okej, jag tyckte jag gjorde min roll bra men jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. I början av pjäsen ska Gepetto prata med sin vän om hur fin deras docka, Pinnochio, blev. Men det hemska är att hon som spelade Pinnochio inte var på scenen! Justine kom gåendes och frågade vad vi höll på med. Vi bara stirrade på henne:
"Du ska vara där uppe nu", viskade vi.

Säg mig, hur klarar man sig ur en sådan situation snyggt?image356

Trots det missödet gick det väl annars riktigt hyfsat! Det blev lite hoppandes i texten och repliker som vi glömde säga. Men publiken märkte nog inget av det. Sedan fick jag rosor av mina rara föräldrar. Sandra var också där, den gullplutten ; )





Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0