Let's talk about mascara

Japp, det blev en Masterpeice Max (den var också på extrapris ;p haha men man måste ju tänka ekonomiskt!)



Farväl får jag nu säga till min Coco Chanel-mascara... snyft, den var faktiskt ritkigt bra men hade helt tappat sin effekt. Fast jag har ju trots allt haft den sedan i December! Egentligen ska man ju slänga sin mascara efter ca. 4 månader, kör ni på det eller använder ni eran tills den är slut?

image355
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Jessica

Jag kör med Lancome och dom brukar hålla 6 månader, sen är dom torra och slut

2008-05-17 @ 18:49:53
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag brukar använda min tills min är slut :p

2008-05-17 @ 20:15:41
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0