love the nature.

Paddlade som sagt kanot idag. Vädret var underbart! Frammåt tolv-tiden gassade solen på riktigt bra och vi stannade på en äng för att fika.
Jag hade kunnat sitta på den ängen hela dagen! Jag hade mina übersöta solglasögon (föregående inlägg), röda naglar och en lilla My-knut på huvudet. Det enda som fattades var en härlig picknick-filt och lite saft. Saft ur en blommig termos.

image365
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anonym

svar:frakten gick på e ungefär 100lapp

2008-05-23 @ 19:39:20
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0