Skönhetssömn

Godnatt sweeties! Klockan är 00:30 och nu ska jag krypa ner i sängen. Är så otroligt trött! Tog faktiskt en tupplur efter taco-middagen och sov någon timme. Paddlingen satte sin spår i alla fall! Jag är öm i hela kroppen med skavsår i händerna och på baken haha.

Imorgon ska jag ha en fiolspelning (sista för denna terminen, sorgligt), sedan direkt till tennisen och efter det till stan och shoppa lite... jag TROR jag vet vad jag ska ha på avslutningsmiddagen nu! Visar er kläderna imorgon om jag köper något!
Puss
// M


ps. Svarar på era goa kommentarer imorgon! :)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Torsdagskvällen var urtrevlig :)
Hoppas du får en bra lördag!
Kram

2008-05-24 @ 15:24:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0