Söndag

Godmorgon! Härligt väder idag med. Har precis varit i stan och kikat (eftersom det inte blev något igår). Dock köpte jag bara en ring, men den är så fin! Kan visa er sen.

Ut med er nu och njut av vädret! Kanske sola, gå en promenad eller ät en glass i skuggan. Man måste ju passa på : ) men glöm för all del inte att smörja in er!
Hörs lite senare,
Massa kärlek till er! // M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Marcus

Hej!
Om du har lust vara med och tävla om ett biokort värde 100 kr så kan du gå in på min blogg: www.musiknytt.blogg.se

Hälsningar/ Marcus

2008-05-25 @ 15:31:07
URL: http://musiknytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0