stressigt schema

Hejhej! Hemma igen. Usch vad jag har stressat runt idag! Jag har...

...stressat på morgonen då jag skulle hinna med bussen
...på lektionen då jag försöke få klart mitt arbete
...efter skolan för att hinna med bussen
...från stan för att komma till cheerleadingen och
...sedan stressat till bussen igen.

Nu ska jag stressa lite mer och göra klart mitt So-arbete,
pusspuss från en flicka som kommer få rynkor i förtid haha
// M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: konstanze

Det där berget av papper ser ut som mitt berg av räkningar i slutet av varje månad. Nåja, kanske inte riktigt, men känslan är sådan ändå.

2008-05-30 @ 22:20:37
URL: http://kulturnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0