Träning + lite mat = dålig kombination

Efter en timmes träning känner jag mig fräsch och pigg. Åh vad jag älskar att träna! Dessutom måste man ju svarva sig lite inför stranden ; )Amy Winehouse, Amy Winehouse borde äta en glass eller två?!

Men det gäller att se upp, man ska absolut inte hetsa upp sig och börja tok-träna och käka mindre mat. Någon som borde tänka på detta är Amy Winehouse. Blev riktigt rädd när jag såg bilderna. Du är på tok för smal tjejen! 
Gillar man att träna ska man alltid se till att äta mycket och rejält. Annars får man ingen ork och kroppen mår inte bra. Så det så.

Nu ska jag börja varva ner och titta lite på Andra Avenyn,
Ciao babes.


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Usch,den bilden e så hemsk asså..Träna e kul..särskilt när vädret e så underbart.Har faktiskt gått på en promenix o sprungit lite,men min kusin orka inte..:P latmask xD

2008-05-11 @ 22:32:55
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: linnéaspindel

äta bör man- annars dör man ;)

2008-05-11 @ 23:44:21
URL: http://linneaspindel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0