Tuperade läxor och hår... eller var det tvärtom?

Jag håller egentligen på med läxorna nu, men kunde inte låta bli att skriva ett litet inlägg. Frågar mamma så jag gör nåt i World (hihi).

Imorgon ska jag till stan med Johanna, alltid lika trevligt. Jag har ju tjatat i veckor om att jag måste shoppa så nu ska det bli en riktig stooorhandling, haha. Mia ville också till stan med mig, men jag tror vi åker dit tillsammans nästa vecka...
På tal om Mia så kom hon hem från en modevisning igår, hon var modell. Skitsöt! Har sett bilder från plåtningen. Hon hade tuperat hår á la 80-tal (precis som söta Sandra som också var modell).



Okej, detta är inte Mia. Verkligen inte. Men lite galet är det allt? ; ) jag vågar inte gissa hur lång tid det tog att reda ut DET håret! (Sandra som klagade över sin lilla tupering...)

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: alexandra

haha lär ju ha tagit sin lilla tid!!

2008-05-08 @ 19:16:52
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0