"Vilse i skogen, vandrar hon omkring... na na"



Usch och fy. Har precis varit ute i skogen och letat efter ett par jäkla orangevita tyglådor. Hade orienterings-friluftsdag i skolan idag och sprang med söta Caroline.
Det var varmt, svettigt och anträngande. Men jag måste ändå säga att det gick bra! Vi klarade banan på mindre än en halvtimme och efter det fick vi sluta så nu sitter jag här och har det gott.

Vad har ni hittat på idag?

Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

det var ju bra att det gick bra ;D hehe
sj har jag ju vart i skolan, behövde inte göra någonting idag nästan :D

2008-05-16 @ 15:47:35
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0