husmor tipsar, typ.

Ni får ursäkta mig! Jag har bloggat dåligt det senaste dagarna och inte svarat på kommenterar. Jag ska försvara mig: sommarskolan har börjat. Eller det är egentligen en förberedande kurs inför Matte B. Jag går upp tidigt och är helt slut när jag kommer hem, men jag lär mig så mycket! =)

Hoppas ni mår bra! Själv blir jag bara hesare och hesare känns det som. Men ikväll var det superfint väder så jag tog en promenad till affären och köpte hem lite bot:



Havregrynsgröt är tydligen bra för rösten, haha, vilken skröna? Värt att testa dock.
Chips, haha, också en skröna. Men min showlärare har sagt att det återfettar.
Lök
Äpplen

Citron
Halstabletter (sockerfria!)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Krya på dig!

2009-08-12 @ 23:15:29
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Krya på dig Madde!



Shit, måste alla gå i sommarskola innan man börjar det andra året gymnasiet? Hjälp vad tråkigt i sådana fall, haha!



Kram!

2009-08-13 @ 15:14:27
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Cybéle

När jag e föryld & har ont i halsen skär jag citroner i bitar & äter sååååååå gott :D o lite salt till ofc annars vägrar jag äta ;P

2009-08-14 @ 12:45:48
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0