Papa don't Preach



Sitter och lyssnar på Madonna på Spotify och laddar för morgondagen.

Borde kanske sova, dock.
På tal om ingentint; såg ni Sommarkysset innan? Fy tysan vad Darin är bra! Goose bumps.

Nightie!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Johanna

Svar: Åh tack så mycket! Vad du är snäll Madde! ;D



Kramar!! /Johanna

2009-08-09 @ 11:30:40
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Johanna

Såg inte Sommarkrysset, men jag får nog ta att leta upp Darins performance på YouTube eller nåt. Hörde att han körde Michael Jackson-låtar? :D



Btw, jisses vilken nattuggla du är Madde, haha! Klockan var ju nästan tre när du skrev det här inlägget! xD



Kramar!

2009-08-09 @ 11:34:11
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0