God Jul!

24 December. Dagen D. 
Överskattad eller inte, mysigare dag är svårt att hitta!
Själv struttar jag fortfarande omkring i pjamasbyxor och har hunnit tjuvöppna lite klappar. Knäckäpplena är iordning gjorda och bordena dukade.

Mys, umgås och njut.
Jag ska frossa! :-)
Och tänk lite på varför vi firar jul också.




Jovisst, för tomtens skull, hehe.

Kram!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

God jul i efterskott haha :)

Fick du några fina julklappar? <3

2009-12-27 @ 17:56:43
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0