what about today

Min dag i bilder:


Curling på idrotten (J:et här asså)



Träffade Westlife i Göteborg! Jag kände mig som en riktig liten fjolla där jag stod, men det var väldigt kul! Bortsett från deras dryga timme försening...

Bloggar mer om detta imorgon!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: J

Vacker bild från idrotten du xD Och ordet är inte fjolla utan fjortis ;)

2009-12-05 @ 10:58:55
Postat av: Josefine

Åh, var de som du hade förväntat dig? :D

2009-12-05 @ 11:59:16
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0