...

Tillbaka efter en lång dag! Blev en del solning och en löparrunda vid havet. Som alla andra har jag tittat på Michael Jackson på tv:n, lite här och var. Men mest i en kista på Staples Center.
Mamma började gråta under Brooke Shields tal, själv brast det när lilla Paris talade. Alla långa tal, men det var barnets ord som berörde mig mest; "I love my daddy".

Jag tycker så synd om Michaels familj just nu.

Sedan kan man undra om Michael var en så bra pappa som Paris påstod, men det är en annan femma.
Nu ska jag srax sova med MJ:s musik i bakgrunden på MTV.

Heal the world.
Make love.
Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anonym

Vilka tidningar prenuminerar du på? Svara gärna i ett inlägg eller så och visa kanske? För jag tror jag aldrig kommer hitta svaret du svarar annars x) hehe, tack på förhand!

2009-07-08 @ 15:37:54
Postat av: Cybéle

Jag tror han va en bra pappa!

2009-07-08 @ 16:26:33
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0