fredag

Dagens shopping:



vax-stripes, veet
ögonbrynsvax, Åhléns
hårborttagningscreme, veet


Tämja kroppsbehåringen, ohja. Haha!
Sedan beställde jag nya färglinser och bokade tid på Helen's Beauty Center.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Nathalie

Hejhej! Vad trevligt att du hittade in till mig, very welcome ;) Åh vad kul, det är klart att du ska söka! Balettakademien i göteborg är definitivt där du ska gå om du vill pyssla med sång och kombinera med dans. Det är alltid svårt att komma in på en yrkesutbildning. Man vet ju inte riktigt vad dom vill ha... Skillnaden mellan sthlm och gbg's intagning vet jag är att i gbg kollar dom mycket på kroppsliga förutsättningar, dvs hur bra fötter man har, vighet osv. Men vet dock inte om det är samma till musikallinjen. Sen handlar det om att verkligen visa att man vill, charma dom! vara framåt, le, ta kontakt men samtidigt inte vara jobbigt in their face... Är så olika sånt där. Men det enda man kan göra är väl egentligen att vara sig själv och göra sitt bästa. Mer kan jag inte hjälpa dig om just göteborg för det är väldigt olika. Och det är lugnt, du kan fråga hur många frågor du vill! Jag hjälper mer än gärna till! :)



Kram Nathalie

2009-08-01 @ 17:04:19
URL: http://www.nathalieakselsen.com
Postat av: Lisa

När det gäller balans och piruetter ska du snacka med den här tjejen. Hon lärde mig allt! www.emmasemma.blogg.se

Lycka till!

2009-08-02 @ 01:44:39
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0