Good Shit!

Sitter och leker med Spotify och ska snart fortsätta min och syrrans Harry Potter-maration.
Jag avgudar Spotify, och tackar posh24 för vinsten (den lilla inviten).


Good Shit.

Imorgon ska vi bila till Öland (fem timmars resa? Kul) och vara där i en vecka. Kommer finnas på bloggen ändå, förhoppningsvis.
Puss och godnatt.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Malin

Spotify-reklamen är det värsta som finns i hela världen.

2009-07-14 @ 15:56:36
URL: http://rutersju.blogg.se/
Postat av: Frida Ellinor

Åh, Öland är fiiiint och härligt :D

ha de kul, + messa mig när du kommer hem?

om de är soligt kanske vi kan cykla ner till Storsjön nån dag :D

2009-07-15 @ 20:40:24
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0