my brain is testing me

Jag drömde två mardrömmar inatt, fy för ångesten som kryper i kroppen!

Dröm 1:

Operan. Jag och några vänner hade fått chans att visa våran pjäs där, and so we did. Viktiga människor i publiken; diverse teaterfolk, vanliga besökare och Taylor Swift.
Hela pjäsen blev en stor soppa där vi improviserade, blandat med kassa dansnummer.


Dröm 2:

Jag och A befann oss på en stor båt, som plötsligt gick sönder. Vi två satte oss ute på däcket, till rätta, och väntade. Båten blev galen och sköt ut över havet i en racerfart. Sinnesjuk åkfärd, vi krossade säkert någon småbåt i all hast. Sedan förlorade den höjd och sjönk. Jag sa farväl till A, men upptäckte att vi nästan var i hamnen. RÄDDADE. Vi hoppade iland och knöt ett snöre i båten, sedan drog vi den med oss ut på stan.


Uuhhh...
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0