Fri - för en månad eller två

Wieeee! Vi hade skolavslutning imorse, äntligen. Det ska bli så grymt skönt med sommarlov!
Efteråt blev det en fika med några goingar, det var också mycket trevligt det, för att sedan traska vidare till Fredriks student.

Nu sitter jag alltså här, i en husvagn i Varberg. Det är regnigt, trångt... men lite... mysigt ändå. Jag har hunnit ta en välbehövlig powernap och sedan beställde la familia pizza.



Hoppas ni mår bra, vi hörs imorgon igen eller på söndag när jag är hemma =) puss! Och grattis er som tagit studenten denna vecka!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: marre

du är finast i världen!

2009-06-13 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0