Fashion, beep beep.

Pizza och Daim-tårta har precis landat i min mage. Mumma, inte alls fel.

Modevisningen gick bra. Vi blev sminkade av ett par grymt duktiga tjejer, stort cred till er! Frisörerna backade visst ur, men det löste sig fint ändå.
Mycket folk var det också. Men bilder får komma imorgon, jag är så trött och ska bara ta av lösögonfransarna innan jag lägger mig.
Imorgon ska jag upp 07.00, en lördag. Kul. Men vi gör RENT igen, så har du vägarna förbi Borås kom gärna och se oss!




Godnatt!

Hoppas ni drömmer något sött.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0