"oh father I've been having these thoughts and I'm sorry"

... låt av Linda Sundblad. Ganska skön faktiskt!

Så, en ny vecka. Igår var det Pappadagen hehe, firade ni eran på något speciellt sätt? Min fader fick ett nitbälte, hans förra hade gått sönder. Haha. Han ska alltid vara så... prålig i sin stil. Nitar, dödskallar, kedjor. Men han passar bra i det =)



Kom-i-håg till mig själv: Läsa i engelskaboken, skriva kommanterar till NK-artiklarna och läsa i teoriboken.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: sandra

Näsch, pappa fick ett grattis å inget annat xP <3

2009-11-10 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0