23 oktober

Slumdog Millionaire, sång, hamburgare, fiol, shopping, maskeradfest...

Ett fint sätt att inleda höstlovet på, va?
Blir kanske lite Idol på tv:n innan jag ger mig iväg.


 

Bytte H&M-mössan mot denna. Hur mysig som helst! Så ser ni lite av dagens outfit också...

Pälsmössa, Lindex
Farfarströja, mammas gamla
Leggins, Lindex
Väst, Gina Tricot (fast jag har dekorerat med nitar)
Klocka, mammas gamla

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Låter kuligt! :D

var Slumdog millionaire bra? Skall gå o se på denna med klassen! ^^,

2009-10-23 @ 22:20:17
URL: http://mymiddlenameisellinor.blogg.se/
Postat av: sandra

Mössan ser hel go ut :D <3

2009-10-26 @ 12:09:49
Postat av: ellen

var kommer denna mössan från då ? :D

2009-10-31 @ 20:20:33
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0