fredag

Dagens positiva: Min sånglärare kommenterade en ton jag tog idag; "den är perfekt". Hur kul? Då blir man glad i hela kroppen!



Trots min oerhörda trötthet (satt uppe till 01.00 med svenska-recensionen) har jag aktivt och pliktroget tagit igenom mig skoldagen.
Fiollektionen blev däremot intressant, två fingrar blev tejpade av skolsystern idag vilket jag inte planerat. Hade alltså två fingrar kvar att spela med.

Ibland tror jag att jag driver Lasse till vansinne, är det inte toner är det något annat.


Titta vad som fanns i min brevlåda idag! Ett wella-kit =)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0