18 september

Började dagen med att simma. Hur skönt som helst! Vi var några stycken ur klassen som passade på.

Annat som har hänt, jag och min sångpedagog Matilda arbetade fysiskt på lektionen idag.
"Få omkull mig. Kom igen då, och sjuuung!" så himla härligt. Push it.



Jag är sugen på att bli brunett. Kanske?!
Min arm ser fortfarande ut som en slagpåse efter förra cheerleading-träningen. Men topparna blir bara bättre och bättre =) det är så kul att bygga avancerat!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: MAJA

Shit din arm, jag har hur små blåmärken som helst och dom gör jätte ont xD förstår då hur ont du har! ;o



2009-09-18 @ 22:35:44
URL: http://majakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle sett mitt ben på bröllopet.Mitt ben svullna upp & där såg jag väääärldens festaste blåmärket & det gjorde så förbaskat ont när jag rörde den & jag har visat den för typ alla xD men nu e den borta tog en vecka ;D

2009-09-24 @ 13:28:32
Postat av: Cybéle

Det va jag som skrev kommentaren ;D

2009-09-24 @ 13:29:11
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0