Göteborg

Smack. I love it! Måndag, fantastisk långlunch på Jensen's (chokladmousse och te som dessert!)
Naturkunskapsläraren var lite tveksam över att jag skulle få gå tidigare idag. Suris. Han som alltid går fem minuter tidigare för att kunna få bra plats på "fikat".

Det var trevligt på produktionsbolagets kontor, och allt gick snabbt och smidigt. Hoppas de hör av sig.
Gick till Rockhouse och spanade på snygga tischor, var på musikaffären och suckade efter alla notböcker och köpte benvärmare på Dansbutiken.



Intressant lokal Dansbutiken låg i. Men fina benvärmare och dräkter hade dem!
79 kr + 129 kr
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: marre

checka gärna in min nya blogg hjärtis <3

2009-09-21 @ 21:43:04
URL: http://enprickimitten.blogg.se/
Postat av: J

Snacka inte skit om Uno han är bra! ;) <3

2009-09-22 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0